torsdag den 26. januar 2012

Vinter bryllup

Jeg kunne ikke lade være, måtte simpelthen samle nogle af de skønne vare i kølerummet til en fantastisk vinter brudebuket... og det er jo heller ikke så tit mere, man som blomsterdekoratør får lov, at stifte en brudebuket som på go' gammeldags vis... det er simpelthen for tidskrævende, så kunderne vil ikke betale for det smukke håndværk det er, at få en stiftet brudebuket... Så er det rart lige, at holde teknikken i live med en impulsiv brudebuket:-)






4 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød. Nej det er svært at få prisen hjem igen. Og det er et kæmpe arbejde at stifte det hele - jeg snyder gerne, hvis jeg laver en håndbundet, så stifter jeg kun staffagen eller det, der kræver mindst vand. Udelukkende stiftet, det undgår jeg helst.. men det kan nu blive så flot.

    SvarSlet
  2. Jeg plejer også at kombinere tingene lidt... men ja den har en vis elegance når den er helt stiftet... især med det tynde skaft:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er glad fordi, jeg har lige fundet din bolg,jeg glæder til at blive inspireret af det du laver, da vi har sommerhus ved limfjorden,jeg bruger meget tid på, at finde ting til kranse dekorationer i naturen. En rigtig smuk buket
    Ønsker dig en god Weekend

    SvarSlet
  4. hejsa, og tak for de søde ord... elsker at inspirere andre:-) og god weekend til dig også.

    SvarSlet