tirsdag den 6. december 2011

Tea time... Kender i disse???

Jeg havde en sød sælger forbi butikken i dag. Han solgte det lækreste og mest velduftene the i smukke orientalske indpakninger. Det skulle være det helt nye indenfor the og virkelig "creme de la creme". Har fået lov, at have nogle af de sjove "thebøger"som de kalder dem,  på kommission i butikken julen over. Er der nogen af jer, der har hørt om dem før? de skulle være ret store i udlandet, men er først lige kommet til Danmark.




Og så fandt jeg lige disse skønne lanterne på torvet i morges... Mmmhhh det hygge!!









Og smukke Dendrobium orkideer...




Og selvfølgelig lidt billeder fra butikken...











Disse smukke grangrene med kogler på, var nogle mine forældre fandt forleden i skoven... virkelig dekorative.

4 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser det spændende ud! Jeg kender ikke den te, du nævner der, men det kan jeg jo komme til. Men det er nogle skønne ting du har fået med hjem fra grønttorvet.
    Jeg blev inspireret af dine fine trommer! Har en gammel stor Erik Bering tromme. Han havde dengang et samarbejde med Brugsen og leverede kun til dem. Så mine trommer, er som den store jeg har med bordeaux bånd. Jeg fandt mit gamle nodehæfte frem, gulnet og lækkert i farven, så det blev slagtet til fordel for trommer. Men jeg synes nu dine er smukkere, med det hvide blondebånd og den rustikke snor. Lavede ved samme lejlighed kræmmerhuse af noderne til at sætte over hyacinterne.
    Så det matcher.

    SvarSlet
  2. Hej Bente, Det er altid godt at kunne blive inspireret til, at genbruge nogle af de ting man har liggende i gemmerne. Det er som regel det der bliver flottest:-) Gammelt nodepapir er virkelig meget anvendeligt til mange ting.
    Jeg har selv fået smagt den grønne te, og det smager virkelig lækkert... tror det bliver et hit i Danmark. Magasin skal også til, at sælge dem i deres sortiment.

    SvarSlet
  3. Hm det kunne da godt være man skulle prøve den the, det ser spændende ud. Jeg har egentlig altid kun drukket the når jeg var syg, men der er efterhånden så mange dejlige at jeg nu drikker the flere gange om dagen selvom jeg IKKE er syg;o)
    Det ser dejligt og inspirerende ud i din butik, jeg er vild med de rustikke lanterner. Jeg må absolut omkring din butik på et tidspunkt;)

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth. The er sådan en rigtig hygge-drik, især god her når det er koldt:-)
    Du skal være så rigtig hjertelig velkommen i butikken:-)

    SvarSlet